Bilgi iste!

Eğitimle ilgili detaylı bilgi için bülten listesine kayıt olabilirsiniz

Dijital Medya ve Pazarlama

Teknolojik gelişmeler ve yaygınlaşan internet kullanımı, işletmelerin hedef müşterilerine dijital medya gibi yeni ve yenilikçi yollar ile ulaşmasına imkân sağlamaktadır.

Dijital Medya ve Pazarlama, geniş çalışma alanına sahip bir iletişim alanıdır.

Teknolojik gelişmeler ve yaygınlaşan internet kullanımı,

işletmelerin hedef müşterilerine dijital medya gibi yeni ve yenilikçi yollar ile ulaşmasına imkân sağlamaktadır.

Tüketicilerin dijital medya kanallarını kullanım süresinin her geçen gün artmasıyla beraber,

dijital pazarlama işletmeler için stratejik önem taşıyan bir güç haline

potansiyel müşterilerine herhangi bir zamanda ve durumda ulaşabilmektedir.

 

Kimler Katılabilir;

Firmaların pazarlama departmanlarında çalışan, tecrübeli pazarlama uzmanları, danışmanları, Dijital Pazarlama Stratejileri konusunda gelişim hedefleyen Satış & Pazarlama Orta Düzey Yöneticileri, Dijital Dünya & Pazarlama hakkında bilgi sahibi olmak isteyen Orta Düzey Yöneticiler ve Yönetici Adayları, Pazarlama alanında kariyer yapmayı düşünen genç yetenekler, yeni mezunlar ve üniversite öğrencileri katılım sağlayabilir.

 

Eğitim İçeriği;

Eğitim İçeriği;

  • Dijital Medya ve Pazarlamaya Giriş
  • Temel Strateji
  • Dijital Pazarlamadan Önce İhtiyaç Planlaması
  • Dijital Pazarlama Araçları
  • Temel Strateji
  • Sosyal Medya İçerik Planlaması
  • SEO
  • Facebook ve Instagram Reklamları
  • Remarketing (Yeniden Pazarlama)
  • Google Ads (Adwords)
  • Analytics
  • Startup’lar için dijital pazarlama tavsiyeleri

 

Soru Seti

  1. Kurumsal kimlik tasarımınız var mı?
  2. Websiteniz var mı?
  3. Online bir kataloğa sahip misiniz?
  4. Sosyal medya kanallarınızı aktif bir şekilde yönetiyor musunuz?
  5. Sosyal medyada reklam veriyor musunuz?
  6. Google’da reklam veriyor musunuz?
  7. SEO kavramına hakim misiniz?

Dökümanlar